Bukefalos 28 år!

Egna Smileys...

Freydis

Trådstartare
Hur bär jag mig åt för att få in egna Smileys som jag har på datorn in i ett inlägg???

//Freydis
 
Sv: Egna Smileys...

Du kan gå ut på sidor som har smileys man får använda. Tex Den här, som jag använder .

Där klickar man bara på den smiley man vill infoga i sitt inlägg, så dyker det upp en kod i nederkanten. Den högerklickar man på och väljer kopiera. Sen är det bara att klistra in den i ditt inlägg, där du vill ha den. :)

Har du smileys på datorn så måste du först lägga ut dem på internet någonstans. Och sen gör du samma sak med dem. Fast där kanske du får högerklicka på bilden, välja egenskaper, kopiera......
 
Sv: Egna Smileys...

Prosit, du är bara bäst!!!! :bow:

arf2_2.gif
 
Sv: Egna Smileys...

Du går in på http://www.my-smileys.de/
Leta upp den smiley du vill ha.
Klicka på den och längst ner får du fram en liten ruta med koden i.
Kopiera in den koden i ditt inlägg här på buke (du ser resultatet när du förhandsgranskar inlägget) och voila så har du en smiley som inte finns här.
Från den domänen är det tillåtet att direktlänka.
 
Sv: Egna Smileys...

åhhhhh danke!!! nu har jag också lärt mig......tror jag hihi

baloon.gif
 
Sv: Egna Smileys...

Haha faan vad kul.. har inte haft en aning om hur andra gjort!!

c2dbf1190497c2b0cfa67a2bf199abbe.png
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 202
Senast: Daff
·
Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 627
Senast: Smoothi
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 489
Senast: mars
·
Övr. Hund Skulle vilja veta om någon av er har eran hund utomhus i hundgård året om? Var intresserad av polarhund, men hört de ska vara svåra att...
2
Svar
23
· Visningar
2 678
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp