Bukefalos 28 år!

Elaggregat!

ylvaaskersund

Trådstartare
Varför fungerar ett elaggregat bättre om man använder flera jordspett, varför blir det mera kräm beroende på hur/vad det är för järn man trycker ner i jorden/´marken?
 
Sv: Elaggregat!

Ohms lag. Vid dålig jordning o hög belastning kommer för stor del av sänningsfallet hamna över jordningen istället för över belastningen dvs låg spånning på tråden.
PL
 
Sv: Elaggregat!

Ohms lag. Vid dålig jordning o hög belastning kommer för stor del av sänningsfallet hamna över jordningen istället för över belastningen dvs låg spånning på tråden.
PL

Tack!:idea: Du har räddat min dag, jag visste att det var ngt jag hade missat. ohms lag, jag borde ha kommit ihåg det

Tack:bump::bump::bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
13
· Visningar
767
Senast: mamman
·
Trädgård & Växter Ifjol täckte jag ett större område kirskål med markduk. Men efter att ha läst om hur ogräs ofta växer in i markduken så den sen fastnar...
Svar
5
· Visningar
236
Senast: tanten
·
Träning Jag skulle vilja lära mig mer om att arbeta min häst från marken med tömkörning. Frågan är, hur mycket av detta kan man lära sig via...
Svar
15
· Visningar
920
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jag har dragits med tidvis ganska rejäl smärta vid ridning under flera år. För ett par år sen sökte jag hjälp genom sjukvården och då...
Svar
8
· Visningar
672
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp