Bukefalos 28 år!

Elittävlingar i sverige

I

Iprem

Har haft diskussioner om vad det krävs för papper på häst och ryttare när man startar Elit tävlingar i sverige. Om man måste ha
FEI Pass, Internationel licens osv eller om det är samma regler som vid nationela tävlingar. Nån som vet????
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Elittävlingar i sverige

det är samma som för nationell. hästlicens, vacc.intyg, ryttarlicens, grönt kort

FEI-pass och internationell licens behövs bara på internationella tävlingar.
 
Sv: Elittävlingar i sverige

Är det bara på intenationella tävlingar utomlands??? Eller måste man ha det på intenationella tävlingar i sverige också???
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: zarmino
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 026
Senast: Jeps
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 566
Senast: Fiorano
·
Fälttävlan Måste bara dela med mig. Häromdagen postade en "glad amatör" hos oss (lång söder om Skåne) världens längsta inlägg på Facebook om...
2
Svar
23
· Visningar
5 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp