Bukefalos 28 år!

Eltråd, pris?

Glimfeather

Trådstartare
Obs! Ingen annons! Slängde ut en annons om mitt staketmaterial som jag ska sälja och nu ringde det precis en kvinna som ville köpa alltihop :D Jag vet vad jag ska ta betalt för stolparna, men tråden :crazy: Det rä ganska många kilometer, 4-5 tror jag, kan också vara kortare, kanske bara 3. Vad ska man ta betalt för den? Det är två Ikeakassar fulla med ihopvirad tråd som har suttit uppe i ett år. Och även en nästan nyöppnad rulle som inte är använd. Vad skulle ni betalt för det?

Är den här tråden inte tillåten så ber jag om ursäkt.
 
Sv: Eltråd, pris?

Den oöppnade skulel jag ta typ 10-20 billigare
de som setat uppe ta 50% av orginalpriset??
 
Sv: Eltråd, pris?

Först bör du ta reda på hur mycket tråd det är och vad är det för sortstråd, är det tråd, smala band eller tjocka band, eller elrep?
 
Sv: Eltråd, pris?

Det är elrep och hon vill ha det säger non. Jag tänker inte vira upp allt och mäta det. Men jag kanske kan väga? Det borde ju gå! Bara jag vet vad en 300-metersulle väger. Jag får ju också se vad hon vill betala. Men jag tänkte 1000 för allt? Tråden, 22 långa trästolpar med isolatorer i och 58 långa plaststolpar.Har även massa isolatorer jag tänkte skicka med. låter det rimligt?
 
Sv: Eltråd, pris?

1000 kr låter billigt om stolparna är bra skick och tråden bara varit uppe ett år.

Som sagt så ta reda på hur mycket elrep det är, vägning var ingen dum idé för du kan ta ut betydligt mer för 5 km än 3 km.
 
Sv: Eltråd, pris?

Ja, jag tror jag tar och väger alltihop. Har en rulle som jag bara tagit kanske 50 meter ifrån så den borde ju inte väga mycket mindre än en på 300 meter.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hejsan, låångt.. Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden mer än att kanske få lite hjälp och råd angående hur jag ska göra åt...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 978
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 614
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett bete jag hyr, jag står själv för gödning och betesputs (ca 2 ha). Tidigare i sommar sökte jag sällskap till min häst då...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 643
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp