EM - fälttävlan

Det har ju aldrig hänt att Sverige har fått stryka ett 44 straffs resultat som det sämsta, men det hjälpte ju föga när nationerna framför oxå har blivit ännu bättre! Vafan så jävla hopplöst.. Inte lönt att hoppas på en utslagsgivande terrängbana heller för då kanske inte våra egna ryttare klarar sig! Både Tyskland, England och Frankrike är ju sjukt grymma i terrängen! Hoppas det inte blir en dressyrtävling till slut iallafall!
 
Hur hoppar hästarna som ingår i laget? Har Reality bättrat sig?

edit: alltså banhoppningshoppar syftar jag på.
 
Hur hoppar hästarna som ingår i laget? Har Reality bättrat sig?

edit: alltså banhoppningshoppar syftar jag på.

Ingen aning faktiskt nu när det gäller en lång tävling. På dom korta har hon fått ihop henne mer nu på senare och då har hon hoppat ok med nått nerslag som sämst.
Niklas häst har väl inte hoppningen som den bästa grenen iallafall.
Luddes häst har jag aldrig sett men hans hästar brukar hoppa bra!
Louise hästar brukar alltid hoppa bra!
 
Ingen aning faktiskt nu när det gäller en lång tävling. På dom korta har hon fått ihop henne mer nu på senare och då har hon hoppat ok med nått nerslag som sämst.
Niklas häst har väl inte hoppningen som den bästa grenen iallafall.
Luddes häst har jag aldrig sett men hans hästar brukar hoppa bra!
Louise hästar brukar alltid hoppa bra!
Om jag inte blandar ihop luddes häst med någon av hans andra tror jag den brukar ha nåt/några hinder ner i hoppningen. Under Bramhams 3* hade den minst 2 ner
 
Om jag inte blandar ihop luddes häst med någon av hans andra tror jag den brukar ha nåt/några hinder ner i hoppningen. Under Bramhams 3* hade den minst 2 ner

OK, det kanske är Ludde som inte hoppar så bra då :laugh::p

Ja, Han har ju några stycken hästar alltså.. inte så lätt att hålla reda på alla.
 
OK, det kanske är Ludde som inte hoppar så bra då :laugh::p

Ja, Han har ju några stycken hästar alltså.. inte så lätt att hålla reda på alla.
Haha nä, sen följer jag väl inte honom så noga ändå för jag har fullt upp med mitt men klart man försöker slänga en blick när man kan liksom.
 
Ingen aning faktiskt nu när det gäller en lång tävling. På dom korta har hon fått ihop henne mer nu på senare och då har hon hoppat ok med nått nerslag som sämst.
Niklas häst har väl inte hoppningen som den bästa grenen iallafall.
Luddes häst har jag aldrig sett men hans hästar brukar hoppa bra!
Louise hästar brukar alltid hoppa bra!
 
Jag tycker det är jättekul att alla får så bra procent i Polen, men efter att ha sett filmer därifrån så kan jag ju konstatera att polska domare är snällare än vissa skånska. :p

Fast det är inte bara polska domare utan en tysk och en brittisk och en polsk ;)

Nu är vi visserligen i fel tråd men jag kan ju tycka att Ludde fick lite väl bra poäng med tanke på alla de misstagen O_o
 
Fast det är inte bara polska domare utan en tysk och en brittisk och en polsk ;)

Nu är vi visserligen i fel tråd men jag kan ju tycka att Ludde fick lite väl bra poäng med tanke på alla de misstagen O_o

Verkar ju va lika för alla iaf. Har dock inte sett ritterna, men alla verkar ju ligga typ 5 straff lägre än normalt :p
 
Jag såg den live (och har iofs bara sett den då), men då red Ludde ganska dåligt iaf. Tror det var ett skämt ang dressyrhäst? Hoppas i alla fall..
Ja alltså klart det var ett skämt men det var ju pga att hoppningen gick som den gick.

Jo han red dåligt tyckte jag då på EM också, men tänkte att det kanske passade hästen bäst eller nåt eftersom det såg smått omöjligt ut att få den att hoppa vettigt.
 
Ja alltså klart det var ett skämt men det var ju pga att hoppningen gick som den gick.

Jo han red dåligt tyckte jag då på EM också, men tänkte att det kanske passade hästen bäst eller nåt eftersom det såg smått omöjligt ut att få den att hoppa vettigt.
Jag minns att jag reagerade själv ganska mycket på intervjun sen, men han var väl ung och besviken. Den var bl.a nolla i 4* hoppning sen.
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 581
  • Artikel
Hästnyheter Det fanns stora förhoppningar på det svenska young rider-laget till EM i fälttävlan. Men endast två av fyra tog sig i mål och...
Svar
0
· Visningar
324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon är svenska lagets ankare på EM i fälttävlan – men går ut först. "Jag är bekväm med den rollen," säger Frida Andersén som också...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp