En fråga....

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Elemmírë

Jag undrar om magen känns spänd precis i början av en graviditet?? Mikn buk är superspänd (undrar eftersom mensen är lite konstig, äter p-piller, men missade några dagar, vilket aldrig hänt innan). Den är inte rund, inte mer n vanligt iaf :angel: , men den är hård...

Vet ni något om det??? Kan det vara ett symptom?
:confused:
 
Sv: En fråga....

Min var alldeles uppsvullen i början i alla fall. Ta ett test om du är osäker, då får du ju säkra svar! ;)
 
Sv: En fråga....

ett vanligt tecken är att det molar och drar inne i magen lite. Storleken på magen kan jag inte tänka mig har något med det att göra för livmodern ligger inte där du har magen utan bara en bit ovanför lurvet bakom bäckenet (?) om du sväller upp kan det ju vara PMS, man brukar väll svälla upp lite innan mens och samla vätska.
 
Sv: En fråga....

Gör ett test, biverkningarna jag får av mina p-piller gör att jag blir skendräktig, har alla symptom på graviditet men testerna visar negativt *phu*
 
Sv: En fråga....

Det är typ alldeles ovanför busken... Problemet är att jag iknte har råd att göra ett test... Ska nog vänta på mensen lite till innan jag gör det, så får vi se. Tack för alla svar!

/ Elemmírë - med nerverna utanpå
 
Sv: En fråga....

Gaser i magen kan också göra magen svullen på samma sätt ;)

Kan du inte göra ett gratis test hos BM? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 209
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 116
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 601
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 353
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp