Bukefalos 28 år!

Eran bästa hoppbild 2013

Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Kl

Får bli denna på dottern, har ingen på mig själv.

 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Du är otroligt begåvad och har fina hästar! Men hoppar ni taggtråd på sista bilden? :crazy:
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

ser ut som att det bara är taggtråd på staketet vid sidan av hindret, har för mig att det är på Irland bilden är tagen också.
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Tack!! :bow:

Nej, vi hoppar inte taggtråd!! :nailbiting: Det är ett sk "flyfence" som är placerat i ett staket så att man slipper hoppa taggtråden. Det är svårt att se på bilden men det löper ingen taggtråd mellan de två tjockare stolparna. Man kan helt enkelt komma ut och in ur en hage utan att varken släppa ut djuren eller riskera ett farligt språng :)
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Vad skönt! :)Tyckte det verkade lite konstigt att bygga ett hinder så man var tvungen att hoppa taggtråd.
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Ja, vi är väl inte ett renodlat hoppekipage även om jag när drömmen att vi en dag ska kravla oss över en 0,90-1,00 m bana utan att skämmas. Hästen är en, numera, 5-årig nordsvensk brukshäst och den här bilden tycker jag utstrålar hans enorma hoppglädje :)

1456070_10152325177353356_2144162443_n.jpg
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Har knappt några bra hoppbilder på mig... brukar vara så när man själv är fotograf :P

men detta collage får reprensentera vårt år! :
1484721_372437002900893_1760499225_n.jpg


// Niikon92, som vill ut och visa sin fina 5-åring på tävlingsbanorna snart
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Svårt att bestämma sig för en bild. Blev till slut denna. Kanske inte så rolig men den betyder mycket för mig, därmed en av mina favoriter från 2013.

dl130612e.jpg
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

Men vad söt:p han hoppar högre än min storasysters maxade C ponny:D haha

Haha, det här med hoppning är seriösa grejer. Vi hann ju aldrig löshoppa honom innan skadan men hoppas att vi ska komma iväg i vår/sommar så jag får se hur han tar sig an lite högre hinder :)
 
Sv: Eran bästa hoppbild 2013

*kl*

Favoritbilden för 2013 är nog denna:



Har många fina rena hoppbilder, men denna tycker jag precis visar min yra rödtott i ett nötskal :D .
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är kass i ländryggen, konstaterat med både MR och CT. Och det har blivit sämre sedan senaste undersökningen för 1½ år sedan. 🙄...
Svar
17
· Visningar
2 185
Senast: ameo
·
Anläggning Jag har fått ändrade stallförhållanden och kommer nu sköta eget stall. Jag kan dock inte förvara halm någonstans så jag måste ha spån...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Bara jag som stör mig på ryttare och framförallt MAMMOR till ryttare som bara skriver och visar bilder/filmer på sitt barn och dess häst...
2
Svar
20
· Visningar
3 166
Senast: Cambrie
·
L
Hundträning Hej! Jag skulle vilja ha tips på dom BÄSTA hund böckerna som ni vet! Som är om grund träning och så. Alltså tillexempel hur man får en...
2
Svar
25
· Visningar
2 202
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp