Experience Hungary on horseback

We are located on the north side of Lake Balaton. Surrounded by hills and vineyards, we have access to excellent trails and even better views. We offer different length rides as well as programs for children and beginners. Last summer's big hit was our new program Ride & Wine, in which we collaborated with our local wineries to bring not only horse riding but the amazing local wines as well!

No experience of horses is required, you will have knowledgeable and experienced people helping you before, during and after the ride. You can book only for yourself or for a small group.

For more info check our website ridinginhungary.net

You can contact us via our website or email us at ridinginhungary@gmail.com or send a message on Whatsapp +358400980323
 

Bifogade filer

  • Beige Earthy Vision Board And Goals Instagram Post.png
    Beige Earthy Vision Board And Goals Instagram Post.png
    534,6 KB · Visningar: 10

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: 95johsv
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
620
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
12 862
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade en dikt som jag tycker är så klok och så vacker att jag vill dela den med någon. Har även bett min svägerska läsa den på...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp