Bukefalos 28 år!

F-skatt, vad behöver jag för försäkring

svea

Trådstartare
Jag funderar på att skaffa FA-skattsedel. Jag kommer förmodligen mest att använda den för att kunna fakturera när jag håller föredrag, skriver eller översätter. Men det kan också hända att jag kommer att undervisa i ridning och gå in som avbytare i ett stall. Vad bör jag ha för försäkringar? Jag tänker att jag behöver någon form av olycksfallsförsäkring för mig själv, och någon form av ansvarsförsäkring gentemot mina elever.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 571
Senast: Fiorano
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 118
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 732
Övr. Hund Jag ska förmodligen hjälpa en vän i nöd med att ta hand om hennes hund/hundar på obestämd framtid. Det kan handla om ett par månader...
Svar
8
· Visningar
2 246
Senast: ASKAPLASKA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp