Facebookfråga

marsve

Trådstartare
Hej!

Kan man se om någon varit inne på ens facebooksidan om vederbörande inte har loggat in?
 
Tack för snabbt svar. Lite synd kan jag tycka, vore ju kul om man kunde se om man blev stalkad. Naturligtvis bara på positivt sätt :angel:
 
Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).
 
Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).

Tekniken finns men inte tjänsten.
 

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
188
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
501
Senast: Hellhound
·
IT & mobiler Är det någon mer vars Facebook strular nu? Jag blev plötsligt utloggad och kan inte logga in igen. Står att en kod har skickats till...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 117
Senast: Tora
·
IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder. Jag ansvar för utskick av ett nyhetsbrev och tanken är att det ska se lite proffsigt ut (läs: inte allt för...
Svar
12
· Visningar
452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp