Facebookfråga

marsve

Trådstartare
Hej!

Kan man se om någon varit inne på ens facebooksidan om vederbörande inte har loggat in?
 
Tack för snabbt svar. Lite synd kan jag tycka, vore ju kul om man kunde se om man blev stalkad. Naturligtvis bara på positivt sätt :angel:
 
Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).
 
Vet att jag tidigare följde en blogg och bloggaren kunde se det. Inte exakt mitt namn men var jag befann mig i landet och eftersom det inte var så många som läste bloggen visste hon att det var jag. Vilket absolut inte gjorde något, var bara kul att få ett mail "såg att du varit inte på bloggen, vad tycker du om...?" Så jag tänkte att det kanske fanns en liknande funktion på facebook (har ingen aning om hur det gick till med bloggen, är alldeles för oteknisk för det).

Tekniken finns men inte tjänsten.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har de sista veckorna fått minst ett mail i veckan från Linkedin att jag har en ny inbjudan. Men det finns aldrig några inbjudningar...
Svar
3
· Visningar
432
Senast: Sasse
·
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Rosett
·
Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 686
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp