Fånge i mitt eget hus...

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

equitouch

... med två busungar!!

Jag klättrar på väggarna...

jag vill UUUTTT till stallet och dessa barn driver sin mor till vanvett. Och ta dom med dit är uteslutet... :eek:
för dom e inte kloka ihop!!
:D :D

Men jag älskar dom över allt annat. :love:
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Moahahahaha
Min semester är slut och jag sitter på mitt barnfria kontor och njuter av friden.
Åhh vad tyst o lugnt det är.........5 veckor av "syskonkärlek" i princip dygnet runt är slut....
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Jag sitter hemma och njuter av lugnet, min son har son första dag på dagis idag och jag är sjukskriven :D han är snart hemma och förgyller resten av min dag och ska få hjälpa mig i tvättstugan, han älskar det!

Jag har haft honom hemma i 2 månader i sommar så jag vill inte ha någon moralprediak från nån!!!!
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Tada imorgon börjar elin på dagis igen!! Både hon och jag ser fram emot det!! Och idag har hon blivit road av först moster, sen kusin och nu i kväll kom dels grannen över en stund med sin lillgrabb och dels har hon mormor här som har lekt så hon kommer nog att somna gott!!
För de tar på krafterna trots att man älskar de små liven!! ;)
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Da kan ju vi sla vara pasar ihop och rymma ivag nagonstans pa semester :idea: Jag sitter hemma (laaaangt ute pa landet) med mina tva klatter/vralapor UTAN bil, det har osregnat hela dagen plus att gubben just borjat sitt nya jobb vilket innebar nattskift vilket innebar att jag springer (tassar) omkring hela dagen och hysschar at ungarna vars kapacitet att komma ihag att PAPPA SOVER ar ca 30 sekunder...Gaahhhhhh!!! Vid det har laget tar jag vad som helst, taltsemester i Gobioknen, skidsemester vid Nordpolen, ANYTHING!!!
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Vad sägs om 3 veckor på en av Maldivernas underbara öar?
Jag satt o suktade på bilder därifrån igår.

Jag bokar :D :D
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Ja det blir ju definitivt billigare än Maldiverna :rofl:

Jag har låst in dom där en gång faktiskt när hästarna hade sprängt staketet, ensam hemma och grannen ringde o frågade om jag kunde hämta in hans hästar som rymt.
Ja visst själv klart gör man det, men hästarna sprang runt som galningar och enda säkra platsen var en box :D
Det tog 10 min sedan var kusarna inne och barnen var så tysta, de myste i halmen (jodå boxen var nymockad) :D
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Du ser boxar är bra till mycket!! ;) Kompisarna som har hästföretag ställde ofta in vagnen när den lille sov i en box för då var han ju skyddad även om det skulle bli en löshäst eller något annat... Även när han blev lite större så inredde de en box med leksaker så han kunde sitta nöjd ialla fall en lite stund ibland när det tex var något de var tvunga att vara två om...
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

TACK FÖR RÅDET. :bow: :bump:

Vi har ju iofs en stor inhägnad plats sidan om stallet där barnen kan vara men inte känns det säkert när man har hästarna ute från hagen...
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Maldiverna.......*drommer* Har de oar som ar barnforbjudna? :devil: Varmen och solskenet har jag redan (+32 just nu) men en sandstrand, salta vagor och en margarita skulle sitta fint :banana:
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Jillybean skrev:
Maldiverna.......*drommer* Har de oar som ar barnforbjudna? :devil: Varmen och solskenet har jag redan (+32 just nu) men en sandstrand, salta vagor och en margarita skulle sitta fint :banana:

:D Dom har säkert en ö man kan hyra för sig själv och lämna barnen på en annan med någon stackare som vill vara barnvakt... :eek:
sen är det bara att missa båten eller om man har egen båt inte fästa den ordentligt och bli kvar på ön ett bra tag :banana:

Var i Canada bor du?
Värmen iofs är skönt bara man kan bada och svalka sig.

Blanda en screwdriver så kommer jag med mina snorisar så har du en box ledig? så släpper vi in dom där... :banana: :bump:

:p
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Namen snälla ni har ni inga män som kan ta hand om era barn, eller pengar att skaffa en barnflicka, eller åka till den där ön, då är det bara att spara.
Älskar ni inte era barn eller, barn är aldrig odrägliga - då sover dom inte tillräckligt..

En enormt IRONISK Luff - läs min semestertråd så förstår ni......
 
Sv: Fånge i mitt eget hus...

Jag njuter av mina barn, det har jag gjort sedan de var nyfödda :)

Ok, jag har glömt att dottern blev tre veckor innan hon sov HELA nätterna, och sonen hela tre månader :smirk:

Men NU - när de är 8 och 9 - och mamma är bäst i hela världen :love: så finns det väl inget underbarare än barn :love: :banana: :love:

Trygga, glada och goa är de (efter sin mor, givetvis ;) ) :)

Och nu - när de sover gott i sina sängar - kan man ha hur många som helst, eller hur? ;) :D ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 443
Senast: Bulldoozer
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
511
Senast: Funderarn
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 221
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 204
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp