Bukefalos 28 år!

Får man en instruktionsbok?

Sv: Får man en instruktionsbok?

När Liberos nya sortiment kom så var de de enda på marknaden då (måste vart 2008 för Rasmus var bebis) som var helt fritt från "en massa skit" och istället för mineraloljor och sånt endast (?) är vatten och rapsolja.
Vet att apotekets barnolja också är helt ren och den är enbart naturliga oljor typ raps och bomull.
 
Sv: Får man en instruktionsbok?

Det är absolut inte bara vatten och rapsolja i liberos servetter, men bra mycket kortare innehållsförteckning än på många andra våtservetter..
Vi kör oxå liberos.
 
Sv: Får man en instruktionsbok?

FAst iofs så verkar inte min vara så jättekänslig mot parfymer... Jag har ju sköljmedel utan problem...
 
Sv: Får man en instruktionsbok?

Jag har inte testat så många olika sorters tvättlappar eftersom jag hängt upp mig på det där testet och tyvärr kommer jag inte ihåg vilka märken som var med, det var några år sen som Jerseyko skrev. Det ända jag kommer ihåg var att jag skulle använda liberos och fick jag inte tag på dem var icas näst bäst... Men det kan säkert ha ändrats. Det skullle va intressant att se ett nytt test.
 
Sv: Får man en instruktionsbok?

Måste rätta mig själv lite. Jag hittade testet och liberos var de enda tvättlapparna som endast innehöll citronsyra. Sen var det flera andra märken som var "näst bäst", men eftersom jag oftast handlar på ica la jag på minnet att icas parfymfria var näst bäst för mig att handla.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag hoppas kunna köpa hus nästa år. Men som Stockholmsbo och ensamstående med en medellön, har jag inte mycket pengar att spela med. Så...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 187
Senast: MissFideli
·
Hemmet Sen vi flyttade in här har vi känt en konstig lukt (unken och fuktig) när man kommer hem, sambon tror att det är från avloppet och jag...
Svar
9
· Visningar
4 946
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Man har ju strikt hundägaransvar, men hur långt sträcker det sig rent juridiskt egentligen i rent ekonomiska aspekter? Kom att tänka...
Svar
7
· Visningar
4 394
T
Övr. Hund Jag har två hundar som är olika som natt och dag. Vissa dagar är det tungt att ha en hund som inte är riktigt som andra. Periodvis så...
Svar
9
· Visningar
1 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp