Färg på boxinredning

kristalia

Trådstartare
Ska måla mitt stall med typ lasyr, som är skonsam för djur. Vill gärna att man ser träådringen. Tänkte ha rätt mörk färg. Har provat blandat Roslagsmahogny men de blir inte riktigt den färg jag vill ha. Blir mer åt det gula och jag vill gärna ha lite mot rött. Har sett mycket snyggt när jag googlar men svårt att veta vilken färg de använt. Vill ni hjälpa mig i mitt val så jag kan få tips och även just vilken färg och märke ni använt. Alltså mörkare lasyr/ bets. Lägg gärna ut en bild Tack
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 245
Senast: Puffindog
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: monster1
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 408
Senast: emma-vsm
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 911
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp