Färger till fux

Magiic

Trådstartare
Hallå!
Jag ska börja rida ett fux-sto men, jag vet inte vilken färg jag ska ha till henne. Har ni några tips? Hon har den typiska fux färgen lite åt det ljusare hållet.
 
Hallå!
Jag ska börja rida ett fux-sto men, jag vet inte vilken färg jag ska ha till henne. Har ni några tips? Hon har den typiska fux färgen lite åt det ljusare hållet.

Kanske inte första tanken är att färgmatcha innan du börjat rida hästen eller ? :)
Men det finns som någon annan svarat otroligt många trådar om vilka färger som passar på fux - prova att söka på tidigare trådar :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 195
Senast: Kakis
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 156
Senast: LiviaFilippa
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 771
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp