Bukefalos 28 år!

Fia ska till doktorn

MissFideli

Trådstartare
Imorgon ska vi till doktorn och titta på såret. Förhoppningsvis kan vi utesluta ringorm och då kan jag och Abbie åka till utställningen iaf. Annars tar dom prov och försöker få svar innan nästa helg så jag vet säkert.

Min lillkicka (nja, storkicka kanske passar bättre) hon som inte är rolig hos veterinären.
 
Det var ett "vanligt" allergisår. Eller vet kunde inte garantera att det inte var ringorm, men hon sade att risken var nästan obefintlig så utställningen skulle jag åka på tyckte hon. Fia har fått en hydrokortisonsalva som vi ska smörja med 2 ggr/dag i 10 dgr och hoppas att det blir bättre. Antagligen är det inte foderallergi heller, utan nått annat hon reagerar på, nått ute.

Underbart !! Och hon var så duktig, min stolthet !! :love: :love:
 

Liknande trådar

Katthälsa I torsdags var Miss Li hos veterinären för att hon hade ett litet sår, cirka 2-3cm, som behövde tittas till. Veterinären konstaterade...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Bapelsin
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 923
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 466
Senast: Hazel
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 662
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp