Bukefalos 28 år!

Sv: fiskolja

Senast köpte jag på Domus, tror jag det var. Annars finns det nog hos hälsokosten.
 
Sv: fiskolja

Jag ger min lilla dvägpinscher en kapsel hajleverolja per vecka, som belöning efter kloklippning! :rofl:

De kan man köpa på island vet jag, men jag vet inte vart man kan köpa det här... :confused:
 
Sv: fiskolja

giowanna skrev:
Jag ger min lilla dvägpinscher en kapsel hajleverolja per vecka, som belöning efter kloklippning! :rofl:

De kan man köpa på island vet jag, men jag vet inte vart man kan köpa det här... :confused:

Fiskleverolja finns, såvitt jag vet, inte att köpa i Sverige.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Var nån som sa att torrfoder (öppnad förpackning) bör förvaras i frys om man inte förbrukar paketet inom 20 dagar. Vet nån om det...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Acto
·
Hundträning Var på en träningstävling igår (brukslydnad) och enligt tävlingsledaren och en annan deltagare (båda erfarna) får man inte ha kedja...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Har ju varit inne hos vetrinär med min bostonterrier som verkar ha fått lite tjall på magen. Bytte foder för ett litet tag sedan som...
Svar
5
· Visningar
716
Hästmänniskan Hej! Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär /...
Svar
8
· Visningar
717
Senast: Spyro192
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp