Bukefalos 28 år!

"foder skyltar"

NagelacksBeroende

Trådstartare
jag vet inte riktigt vad det heter, men sånna här skyltar som är som små whiteboard tavlor som man kan skriva mängden mat bl a på?

Vart kan man köpa sånna?
jag måste vara blind eller något, jag hittar ingenstans.



:bow:
 
Sv: "foder skyltar"

Om du menar det jag tror, så finns dom på GG
 
Sv: "foder skyltar"

hööks och granngården har(okostar nog 30 kr eller så)
själv gör jag egna med bakgrundsmotiv och hästens namn och laminerar in..
kolla min hemsida så ser du :idea:
 
Sv: "foder skyltar"

Jag har designat egna som jag skrivit ut på vanligt papper och sedan laminerat.
Snyggt och personligt!
 
Sv: "foder skyltar"

att man plastar in dom, så man kan skriva på dom med whiteboardpenna och sudda igen.. :)
 
Sv: "foder skyltar"

haha okej, det var det jag tänkte..
jag sa till mamma att jag tyckte hon kunde plasta in lite papper och så så jag hade "foder skyltar" men hon sa att det itne skulle gå att skriva med typ whiteboard pennor på då.. :eek: men det måst eju gå? :D
 
Sv: "foder skyltar"

jag köpte min i en lokal ridsportsaffär
kolla där de säljer foder där skall de ha...
annars vet jag att både hööks o börjes har iaf...
 
Sv: "foder skyltar"

det beror på vilken plast man använder, använder man slät plast går det helt utmärkt, men det finns även räfflad sträv plast och lamineringsmaskiner som gör mänster i plasten, dom är inte så bra att skriva på..

jag har köpt en egen lamineringsmaskin förr ca 400 och köper släta lamineringsfickor(extratjocka) och laminerar in hemma.. på mammas jobb har dom en dyrare maskin som gör mönster.. inte bra..
 
Sv: "foder skyltar"

täntke mest om det blir så att färgen inte går att få bort....


kan man använad tuschpenna eller vad är bäst? haha
 
Sv: "foder skyltar"

ja då bör det fungera med den släta lamineringen.. du bör köpa riktiga whiteboardpennor att skriva med, vanliga tuschpennor fungerar inte.. man kan även använde permanenta whiteboardpennor men då kan du behöva sudda med ett vanligt suddigum när du ska ändra siffrorna :)
 
Sv: "foder skyltar"

Jag brukar få sånna gratis på mässor. Man brukar även få sånna när man köper foder.

Hippson har färdiga som man kan skriva ut. Bara att laminera in så blir det perfa!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 241
Senast: Bee
·
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Murray
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 233
Senast: Sassy
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
8
· Visningar
211
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp