Bukefalos 28 år!

Fodret i Mulberry Bayswater

engill

Trådstartare
Hej,

Är det någon som vet hur fodret ser ut i en Mulberry Bayswater?
Vore väldigt tacksam om någon med en sådan väska skulle vilja lägga upp bilder :)
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

Fodret? Som i typ tyg?

I min finns inget tyg-foder. Det är bara skinnets insida sas.
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

Varsågod! :)

Men nu blev jag så nyfiken på varför du undrade, ska du göra en kopia?

:D:D
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

I min är det brunt tyg..

787D2550-C61C-413C-972E-44B8F5DE4E94-263-000000057F263590_zps82e3669c.jpg


(Tack, nu fick jag den städad!) ;)
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

Varsågod! :)

Men nu blev jag så nyfiken på varför du undrade, ska du göra en kopia?

:D:D

Haha nej men man skulle kunna tro det ;)

En vän till mig har precis köpt en begagnad Mulberry men var osäker på om hon råkat ut för en fake .. Jag har googlat runt lite men det är ju svårt att hitta bilder på insidan av väskan :)
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

Finns massa bilder på insidan av bayswater's (googla även på engelska) och står även beskrivet på Mulberrys hemsida vad det är för foder i de olika modellerna/färgerna.
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

kl

Min är också ofodrad, "rå" skinnsida inuti. TROR inte att tygfoder hör till Bayswater.
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

Det finns en sida som heter Purseforum dit man kan skicka bilder och få veta om väskan är äkta eller ej.
 
Sv: Fodret i Mulberry Bayswater

Fast uppenbarligen finns det tyginsida, det har jag bevis på. Enligt Google är det skillnad på olika årgångar, min är äldre.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Alla fina länkar och referenser som jag hade tänkt att läsa i ämnet försvann i en trådrensning. Jag vore mycket tacksam om de kunde...
Svar
18
· Visningar
1 107
Senast: Raderad medlem 68338
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
573
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 223
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp