Bukefalos 28 år!

Följa inlägg?

Mini-Me

Trådstartare
Är ny på detta forum och undrar om det finns möjlighet att följa de trådar som man har gjort ett inlägg i? Om det står någonstans när någon har postat ett nytt inlägg där man tidigare har kommenterat? :)
 
Sv: Följa inlägg?

Du kommer automatiskt att få ett mail till den e-post du har angivit vid registreringen så fort någon svarar i tråden och när det sedan kommer nya inlägg. Vill du följa en tråd utan att du har gjort ett inlägg i den finns det en rubrik i menyraden till tråden där det står "trådverktyg", klicka där och välj prenumerera.

Du kan även själv välja vilket intervall du vill ha på prenumerationen av tråden.
 
Sv: Följa inlägg?

Jag får inga mail så det måste vara nåt man väljer. Smartast är att lägga till som prenumeration så ser man under "Kontrollpanel" uppdaterade trådar.
 
Sv: Följa inlägg?

Inte?
Suspekt.

Jag har alltid fått det, precis som med alla andra forum.
 
Sv: Följa inlägg?

Jag har valt bort den möjligheten på alla de forum jag varit med på. Eller rättare sagt: aldrig valt till det från början. Här på buke tror jag inte att det är default, du måste ha valt e-postavisering.

Jag skulle betrakta det som rena spammen att få aviseringar från alla trådar jag krafsat i:crazy:

Edit: kollade nu, det finns på kontrollpanelen under Redigera alternativ/Meddelanden och trådbevakning. Där man väljer prenumeration kan man också välja e-postavisering.
 
Senast ändrad:
Sv: Följa inlägg?

Haha, ja det blir det ju ibland. Lägger dock inte näsan i blöt i allt för många trådar och de jag svarar i är jag intresserad av att följa, är det inte akut med en uppdatering så väljer man ju ett längre intervall för prenumerationen :idea:
 
Sv: Följa inlägg?

upptäckte precis att jag inte heller får det via mail, har nog tryckt bort den funktionen..

Men ska testa att trycka på prenumerationen i fortsättningen.

Tack igen :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 663
Senast: cili
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Lavine
·
Bukefalos Hur kan man göra detta? Jag vill radera tidigare inlägg eller trådar som jag startat för de inte är aktuella längre. Mvh
Svar
2
· Visningar
665
Senast: kaffekart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp