H
Havregryn
Valde att köpa ett par tyglar i en affär jag normalt inte köper läder i, var i butiken och tyckte tyglarna kändes bra och köpte dem och la dom på mitt ena träns jag rider ut med. Nu efter max 6 månader hittade jag en dag en spricka i tyglarna som för övrigt var i slätt gummi.
Valde att gå till butiken med dem, direkt när jag kom in i butiken sa jag att jag har inget kvitto på dessa men ni ser säkert att de är köpta här. Och frågade om jag kunde få ett par nya.
Tjejen bakom disken snäste och sa att hon kan inte ge några nya eller pengar tillbaka, jag fattar väl att hon inte an göra det utan ett kvitto samt att dom kan lika gärna vara 1 år gamla.
Accepterade och sa till henne OK, men menar du alltså att dessa inte ska hålla i mer än 1 år?
Fiuck då mothugg att hon kan faktiskt allt vad kvalitee heter och kvaliteets tyglar har i regel en livlängd på 1 år med daglig användning.
JAg blev så irriterad och bad henne bara slänga tyglarna och läsa på om vad kvalitee är. JAg valde att gå en runda i butiken för att se om de hade likadana tyglar kvar, de hade jag och tog med dem till disken och bad att hon jämföre dom. Till och med en virrig kotte kunde se att de var denna butiks tyglar men de kunden inte hon och bad mig acceptera att jag inte skulle få varken pengar eller tyglar tillbaka.
Blev så förbannad på detta skit bemötande att jag gick hem och mailade företaget omg. får SVAR efter 5 veckor på mitt mail och mailet börjar dessutom så här:
"Jag tycker att det är jättetråkigt att du känner att du blivit så illa bemött, med tanke på att service ska vara en av våra starka sidor."
Dom gav varken service i butiken eller via mail. Svarade omg. på mailet, där jag bland annat bad de bekräfta att de skulle ta bort mig från deras kund register.
Inte ett förbannat svar tillbaka förän jag igår skickade att jag inte fått någon bekräftelse, utan fick bara "I ditt mail finns det ingen fråga att svara på".
Att företaget har mkt skit skaker de vet jag, och att deras personal inte alltid kan spceillt mkt om hästar de vet jag redan, men att de är SKIT rakt igenom de visste jag inte.
GAHHH!! VAr bara tvungen att skriva av mig efter att jag mailat tillbaka dem ett argt brev och hur service fungerar.
Valde att gå till butiken med dem, direkt när jag kom in i butiken sa jag att jag har inget kvitto på dessa men ni ser säkert att de är köpta här. Och frågade om jag kunde få ett par nya.
Tjejen bakom disken snäste och sa att hon kan inte ge några nya eller pengar tillbaka, jag fattar väl att hon inte an göra det utan ett kvitto samt att dom kan lika gärna vara 1 år gamla.
Accepterade och sa till henne OK, men menar du alltså att dessa inte ska hålla i mer än 1 år?
Fiuck då mothugg att hon kan faktiskt allt vad kvalitee heter och kvaliteets tyglar har i regel en livlängd på 1 år med daglig användning.
JAg blev så irriterad och bad henne bara slänga tyglarna och läsa på om vad kvalitee är. JAg valde att gå en runda i butiken för att se om de hade likadana tyglar kvar, de hade jag och tog med dem till disken och bad att hon jämföre dom. Till och med en virrig kotte kunde se att de var denna butiks tyglar men de kunden inte hon och bad mig acceptera att jag inte skulle få varken pengar eller tyglar tillbaka.
Blev så förbannad på detta skit bemötande att jag gick hem och mailade företaget omg. får SVAR efter 5 veckor på mitt mail och mailet börjar dessutom så här:
"Jag tycker att det är jättetråkigt att du känner att du blivit så illa bemött, med tanke på att service ska vara en av våra starka sidor."
Dom gav varken service i butiken eller via mail. Svarade omg. på mailet, där jag bland annat bad de bekräfta att de skulle ta bort mig från deras kund register.
Inte ett förbannat svar tillbaka förän jag igår skickade att jag inte fått någon bekräftelse, utan fick bara "I ditt mail finns det ingen fråga att svara på".
Att företaget har mkt skit skaker de vet jag, och att deras personal inte alltid kan spceillt mkt om hästar de vet jag redan, men att de är SKIT rakt igenom de visste jag inte.
GAHHH!! VAr bara tvungen att skriva av mig efter att jag mailat tillbaka dem ett argt brev och hur service fungerar.