Försäkringsbolag, häst.

Sammet

Trådstartare
Försäkringsbolag.

Hittade för en tid sedan ett försäkringsbolag som hade en jämförelse (på internet) mellan sig själv, A*ria mfl. och de var billigast, gav bäst "tillbaka" och hade bäst skydd... men vilket var det? *confused* Dum som jag var sparade jag inte adressen...


Någon som kan hjälpa mig?
 
Senast ändrad:
Sv: Försäkringsbolag, häst.

Sammet skrev:
Försäkringsbolag.

Hittade för en tid sedan ett försäkringsbolag som hade en jämförelse (på internet) mellan sig själv, A*ria mfl. och de var billigast, gav bäst "tillbaka" och hade bäst skydd... men vilket var det? *confused* Dum som jag var sparade jag inte adressen...


Någon som kan hjälpa mig?

För premieförfrågan så maila de olika bolagen, det gjorde jag idag, dock har jag bara fått svar från ett idag, och det somsvarade har nästan exakt 100% högre premie än vad jag betalar i dag, samt 500 mer i självrisk... DET bolaget kommer jag inte att byta till :p (inte för att just de bolaget var aktuellt heller efter allt krångel en del bekanta har haft med dem, jag var mest nyfiken på premie skillnaden där.)
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 079
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Hej… jag heter Alicia och har ridit i 5,5 år och jag vill ha en egen häst och jag vet att det är dyrt,mycket tid, osv men jag vill ändå...
2
Svar
21
· Visningar
2 660
Senast: Ise
·
Hästmänniskan Hej! Snart dags att köpa egen häst efter att ha haft den önskan sedan 7 års ålder. Har nu äntligen en månadslön som tillåter häst och...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Andromedae
·
Hästmänniskan Hej, vi har precis köpt en gård med stall utanför stan. En tidigare ägare till gården har haft två hästar, nuvarande ägare som vi köper...
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Grizelda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp