Bukefalos 28 år!

Fotografier som skärmsläckare

loveponies

Trådstartare
Jag har sett folk som har olika egna fotografier som växlar som skärmsläckare. Hur gör man det? Någon som vet?
 
Högerklicka på skrivbordet, välj Egenskaper. Klicka på fliken Skärmsläckare. Välj Bildspel för Mina Bilder. Tryck på Inställningar och välj mapp. Klart! :)
 
på min dator finns de inte "bildspel för mina bilder"
jag har en windows 98 :smirk:
 
på min dator finns de inte "bildspel för mina bilder"
jag har en windows 98 :smirk:

NOPE

Funktionen "Bildspel" kom väl till WindowsME om inte jag minns helt fel. I XP finns den.

Prova att sök i t.ex. GOOGLE eller på Microsofts egna sidor efter funktionen. Tror att den finns till W98 oxå som extra tillbehör ;)
 
Jag har Windows 2000, och där verkar inte funktionen heller finnas...
Men menar du att man alltså kan ladda hem den funktionen från Windows?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 525
Senast: Mkb
·
Fritid Någon som har tips på en app eller ett program med lämplig funktion som hjälper en att göra ”line art” från fotografier? Har provat ett...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Crossline
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 558
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag har en Fönsterkrinum som jag är väldigt rädd om. Just nu har den (extrem) vintervila och det har bara varit stammen kvar (aldrig...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp