Bukefalos 28 år!

carzz

Trådstartare
Finns sådana här fotolekar både på Gnägg och Hund, så vad tycker ni om att starta en här på Katt?
Man frågar om en bild (tex Jag vill se en katt som sover) och den första som hinner lägga upp en bild får önska något nytt. Om det inte kommit upp en bild på 3 timmar så får någon annan önska något.

Jag vill se två katter busa med varandra
 
Sv: Fotolek!

ähh det är en halvtimme kvar men jag orkar inte vänta:p

jag vill se en katt på två ben!
 
Sv: Fotolek!

000_0643.jpg



Jag vill se en katt tvätta sig!
 
Sv: Fotolek!

Bild062.jpg


Jag vill ha en bild på en/flera katt/er som... biter/tuggar på något!
 
Sv: Fotolek!

Tiden är snart slut (typ 10 min kvar), men jag orkar inte vänta längre så jag kör med en ny önskning:
Jag vill se en svart katt
 
Sv: Fotolek!

Tiden är ute! Då vill jag se en katt som sover.

Lillan_tuff skrev:
(Hur gör man för att få upp bilden o inte bara en länk?)

Det finns en liten knapp ovanför "skrivrutan" med gråa berg, en sol på högra hörnet och med gul bakgrund. Klicka på den, sätt in bildens adress och klicka på OK. Klart!:)
 
Sv: Fotolek!

index.php



Han sov enda tills jag tog bilden, räknas de?
Jag vill se en VIT kisse
 
Sv: Fotolek!

Du ville se en katt som sover! (Lägger in min bild ifall ni tyckte att Invicibles bild inte var godkänd (jag tyckte det dock)).

pic_show_id3123069.html


Tack för tipset carzz!
 
Sv: Fotolek!

Brittisk korthår:
Vadrdetdrborta.jpg



Jag vill se en katt som sover på ett udda ställe!
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
805
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
802
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 202
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp