Bukefalos 28 år!

Fråga om dressyren på fredag under Göteborg Horse Show

paramore

Trådstartare
Mitt Citygross hade erbjudande om man köpte för 300kr på hästavdelningen så fick man 2st biljetter. Men nu fanns bara fredag förmiddag kvar av fredagsbiljetterna och vi kör på fredagen. Är det någon som har lite koll på hur dags dressyren kan tänkas starta som ligger sist på förmiddagens schema? Vill gärna hinna se den :/
 
Runt 13 tiden kanske? Kvällsföreställningen börjar ju kl 18 så det måste ju vara ett par timmar mellan fm föreställningen slutar och kvällens börjar.
 
Lite ot men Gud vad tråkigt program det är!! Nästan ingen dressyr alls ju. Brukar det vara så i Gbg?

Ja så är det: Det är en dressyrklass på fredagen och sedan final med kür på lördagen.
Jag brukar åka ner tidigt på lördagen, äta middag ute med ett gäng som åker ihop varje år, sedan gå på mässan ett par timmar och så avsluta med küren under kvällen.
 
Runt 13 tiden kanske? Kvällsföreställningen börjar ju kl 18 så det måste ju vara ett par timmar mellan fm föreställningen slutar och kvällens börjar.
Brukat vara slut vid 16 om kvällen börjar 18. Gott om tid för banan att preppas, arenan att städas och för oss i hindergrupp att bygga i någorlunda lugnt tempo :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 214
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 349
Senast: QueenLilith
·
Gnägg Tänktek kolla här om någon varit på Olympia horse show och vet lite om det. Hur långt innan brukar man behöva köpa biljetter? Såg att...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: nickan1
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 462
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp