Bukefalos 28 år!

Frågor om bukes forum

Lina123

Trådstartare
Hej,

vet inte alls om denna tråden hamnat rätt, kanske borde jag pma en moderator och fråga istället? Jaja jag chansar..

Jag skulle vilja kunna gå in här och sedan få en översikt med alla de senaste trådarna som skapats från alla forum, och att man kan välja om man vill se de senaste trådarna, populäraste, osv.. går det? :) (inte bara på gnägg tex, utan alla)

Känns som att man missar massa för en ny tråd kan hamna jättelångt bak, ja jag fattar inte riktigthur det funkar, hihi.

hur gör ni andra bukenördar? Går ni igenom alla forum var för sig och kollar läget eller hur går det till för er? Jag kollar mest igenom "forumet nu" till vänster och klickar in mig för tillfället, eller så uppdateras jag via min mail om något nytt skrivits i en tråd :)

hur ser eran rutin ut? :D

Låter som att jag inte gör annat på dagarna, haha, men de gör jag..faktiskt! :p Jag har bara aldrig fattat hur det funkar riktigt med allt=)
 
Sv: Frågor om bukes forum

man kan klicka på nya inlägg :)
 
Sv: Frågor om bukes forum

Jodå det går, du trycker bara på nya inlägg uppe på den gröna randen (den som börjar med kontrolpanel, medlemslista, nya inlägg osv.
 
Sv: Frågor om bukes forum

Jaha, okeej :) Tack! Jag ser en som heter "dagens inlägg" det är kanske den ni menar?
 
Sv: Frågor om bukes forum

Dagens inlägg, var? Nej, Nya inlägg heter den.
Kontrollpanel Medlemslista Nya inlägg Sök Snabblänkar Logga ut
 
Sv: Frågor om bukes forum

Om man inte är inloggad så finns en "knapp" som heter Dagens inlägg, kanske är den ts menar.
 
Sv: Frågor om bukes forum

Jaha. Udda. Jag har varit inloggad i flera år typ så har ingen koll. Är det alla dagens då? Men efter TS är medlem är Nya inlägg enklare antar jag :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 847
Senast: Juli0a
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 962
Anläggning Hej! Tänkte fråga om någon är kunnig på hur det funkar med stigar och vägar genom ens mark, och vad/om man har rätt som markägare att...
2
Svar
35
· Visningar
4 866
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 410
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp