Framkalla bilder - vilken firma använder ni?

aemaria

Trådstartare
Jag sitter och gruvar mig för att ta tag i 5 års framkallade bilder :crazy: Förbannar mig själv för att jag inte gjort det förut men nu måste det ske!

Ni som framkallar bilder, vilken firma använder ni er av?

//Åsa
 
Det beror på vad jag ska med fotona till. Ska jag ha många i samma storlek och färg tar jag något billigt jag hittar på nätet, typ fuji direkt eller ica foto. Om jag ska framkalla lite större bilder eller färre bilder brukar jag göra det på crimson.se.
 
Jag sitter och gruvar mig för att ta tag i 5 års framkallade bilder :crazy: Förbannar mig själv för att jag inte gjort det förut men nu måste det ske!

Ni som framkallar bilder, vilken firma använder ni er av?

//Åsa

PhotoBox. Men beställer ganska lite bilder som sådana utan kör med konceptet fotoböcker istället.
 
Är jättenöjd med Fuji Direkt. Har köpt vanliga foton, förstoringar och julkort mm därifrån. Det går snabbt och är billigt.
 
Fast nu blev jag förvirrad. Menar du framkalla eller skriva ut? Om du menar framkalla rekommenderar jag Crimson, om du menar skriva ut är det ju inte lika noga. Fuji brukar få bra betyg har jag för mig.
 
Fast nu blev jag förvirrad. Menar du framkalla eller skriva ut? Om du menar framkalla rekommenderar jag Crimson, om du menar skriva ut är det ju inte lika noga. Fuji brukar få bra betyg har jag för mig.

Jag menade trycka, skriva ut från digital förlaga. Det andra begreppet försvann innan millennieskiftet för oss dödliga amatörer.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Myrten
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 862
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 482
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Sverige håller ju på att införa att organdonation kan ske även utan att personen är hjärndöd. Det här oroar mig och jag kommer nog att...
Svar
12
· Visningar
1 788
Senast: tornblomma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp