Bukefalos 28 år!

Rugge

Trådstartare
Hur gör jag för att lägga upp bilder i galleriet
När jag försöker så får jag meddelande om att mitt konto inte är aktivit?

Samt så skulle jag gärna vilja kunna bifoga bilder i mina poster.

Tack
 
Sv: Galleri

Visserligen
Men det verkar inte som om någon har fått hjälp med detta på ett bra tag
 
Sv: Galleri

Tror du då att det hjälper att starta en ny tråd?

Dessutom hade ju den andra inte kollat om det funkar som det ska nu.

Om man anser att det inte händer något är väl det bästa sättet att ta kontakt med den som handhar forumet, t.ex. genom PM eller genom Kontakta oss-länken som finns i botten av varje sida.
 
Sv: Galleri

Skicka gärna ett pm till mig och beskriv problemet, så ska jag försöka hjälpa dig.

lillebill,moderator för bla. Galleriet.
 
Sv: Galleri

Att du läser in att jag är spydig får stå för dig!

Jag ställde en fråga till dig, är det att vara spydig?

Så du menar alltså att varje gång man inte får det svar man vill ha i en av de redan existerande trådarna så ska man skapa en ny?

Och gärna tala om för de som svarar att de är spydiga?

Jag tror du ska ta en kurs i läsning och forumkunskap (och JA, nu var jag spydig!)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 445
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
833
Senast: Praefatio
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp