Bukefalos 28 år!

Gamla program årets säsong?

rosenknopp

Trådstartare
Hej,

Har bakat om min hopphäst till dressyrhäst och tänkte under säsongen tävla lite lättare program :). Nu kom det ju nya program inför säsongen och jag läste någonstans att de gamla inte får användas mer. När jag tittar på propositionerna är det dock övervägande gamla som anges (ex Lb 1 : 2006 istället för 2015). Får de ändra program efter? Ingen idé att jag lär mig 2006 isf!?
 
Gissningsvis beror detta på att det inte gick att välja de nya protokollen i TDB när man klickade i vilka program som föreningen ville ha på tävlingen. Men maila och fråga om du är osäker.
 
Jag har för mig att jag läst att de nya programmen ska användas även om de står de gamla i prop.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 446
Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 612
Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
14 790
Senast: fijja
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 057
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp