Bukefalos 28 år!

Går katter på lådan tillsammans?

J

java

Detta är väl en liten spinoff till "När katter uppför sig.."
Om jag går på toa så går min katt ALLTID på lådan!
Har aldrig varit med om en katt som gör så. Det har fått mig att att undra om katter brukar gå på lådan samtidigt (jag har ju bara en katt än så länge), eller är han bara ovanligt sällskaplig? :confused:
Har någon annan en katt som beter sig likadant?
 
vi har tre katter som går på toa oftast samtidigt som oss men även inte så.. kanske annorlunda om det bara är en jag vet inte..
 
Vi har lite katter ( 8 st ) men vissa av dem ska alltid vara med när man är på toa.. och de kissar då i handfatet etter i golvbrunnen.. :smirk: kommer de in försent ( när man är klar) och man ställer sig för att tvätta händerna hade vi en katt förut som kissade i toan.. de är så coola.. :cool:

Men jag ser de inte gå på toa tillsammans annars.. mer än när vi hade kattungar och alla kom på samtidigt hur kul det var med sandlåda.. (9 kattbebisar i den samtidigt) :D
 
Nä hur hade det sett ut?!! :rofl:
Jag tänker alltid på hur vissa tjejer på krogen alltid vill gå på toa samtidigt! Kanske samma med katter?
 
Min vuxna katta har alltid vart med på toa när man är där, och nu är lillkissen också det.. det blir en himla trängsel i lådan för ibland är de där samtidigt också :crazy: :angel:
Knäppa men söta, ska försöka knäppa kort nån dag ;)
 

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
358
Senast: Jeps
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 625
Senast: monster1
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
582
Senast: cili
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 799
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp