Bukefalos 28 år!

Garderob med ovanliga mått?

Daff

Trådstartare
jag har inbyggda garderober med fasta hyllplan i trä i min lägenhet. Jag skulle vilja sätta in trådbackar som går att dra ut i stället för att kunna få bättre överblick men jag har svårt att hitta några som passar i mina garderober.

Dom är 57,5 cm djupa och 55 cm breda, men trådbacken får vara maximalt 53,5 för att den ska gå att dra ut.

Är det någon här som har liknande mått och har hittat en bra lösning? Eller har någon annan kreativ idé?

Elfa har backar som har rätt bredd men dom är lite korta och dessutom i överkant dyra tycker jag. Jag har övervägt att sätta in lister på insidan av garderoben för att kunna använda smalare backar men det känns så trist att förlora en massa utrymme...
 
jag har inbyggda garderober med fasta hyllplan i trä i min lägenhet. Jag skulle vilja sätta in trådbackar som går att dra ut i stället för att kunna få bättre överblick men jag har svårt att hitta några som passar i mina garderober.

Dom är 57,5 cm djupa och 55 cm breda, men trådbacken får vara maximalt 53,5 för att den ska gå att dra ut.

Är det någon här som har liknande mått och har hittat en bra lösning? Eller har någon annan kreativ idé?

Elfa har backar som har rätt bredd men dom är lite korta och dessutom i överkant dyra tycker jag. Jag har övervägt att sätta in lister på insidan av garderoben för att kunna använda smalare backar men det känns så trist att förlora en massa utrymme...
Jag skulle aldrig ta bort fasta hyllplan för att sätta in trådbackar. Köp korgar att ha på hyllorna.
 
Korgarna brukar oftast bli lika stökiga och om hyllorna är av en hållbar modell så är det bättre att ha snygga korgar på hyllorna än förstöra dom. Vik kläderna och ställ dom på högkant så ser du lika bra.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har insett att jag har väldigt lite förvarings utrymme i mitt hus, har ett utrymme under trappan som är överfullt med bråte, det är...
Svar
6
· Visningar
3 311
Senast: QuickStar
·
Anläggning Hej alla kära bukefalister!! Jag och sambon är i plan att flytta till ny gård som kommer delas med min pappa och hans sambo. Mao ett...
2
Svar
28
· Visningar
5 492
Senast: Buck
·
H
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig fullkomligt som en idiot som gjort tvärtemot det jag hållt stenhårt på tills för några dagar...
Svar
16
· Visningar
3 318
Senast: Hjalti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp