Bukefalos 28 år!

Glömt lösenordet till mailen

Ajda

Trådstartare
En viss panik råder!
Ska byta telefon och har lyckats glömma lösenordet till min hotmail. Hotmail verkar dessutom galet svåra att få tag i och om jag förstått det hela rätt tar det minst 30 dagar för dem att "låsa upp" mailen (mycket enkelt förklarat!).

Är det bara att skapa en ny mail? Har haft den här i över 15 år så det känns sådär.
 
Har du inte en kontrollfråga som du ska svara på, och så skickar dom ett nytt lösenord via sms? Så gjorde jag och det tog inte många minuter.
 
Har du inte en kontrollfråga som du ska svara på, och så skickar dom ett nytt lösenord via sms? Så gjorde jag och det tog inte många minuter.

Nix en kontrollfråga kom som inte synkade med lösenordet! Mailen jag angett som en reservmailndit dom kan skicka lösenordet är sambons som han såklart avslutat!:banghead:
No words needed... :banghead::banghead::banghead::banghead:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag satt häromdagen och förundrades över hur våra föräldrar kunde köpa sprillans nya bilar med sina första löner. Jag beslöt mig för att...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
28 278
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: SaraXX
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 837
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 973
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp