Bukefalos 28 år!

Godkända tävlingsstövlar.

N

Nelson

har ett par moutain horse stövlar nu..
dom e rätt ok men jag tycker dom e lite klumpiga i dressyren..hade tänkt köpa nya stvölar, lite smäckrare" dåra..som passar både dressyr o hoppning och är GODKÄNFA TÄVLINGSSTÖVLAR till både dressyr o hopp..
har ni nå tipps??
dom får ej va för dyra..

KRAM
 
Är inte de flesta ridstövlar tävlingsgodkända?
Iaf i hoppningen får man ju ha Graninge, MH, "snygga" leggings mm...
 
Jag har för mig att EX! ett par stövlar på hööks för 200:- kr får man ej tävla i på dom högre klasserna...eller har jag fel??

jaf vill ha ett par som jag kabn ha i både dressyr o hop...
 
Dina MH-stövlar är godkända tävlingsstövlar i både hopp och dressyr. Stövlar är bara benämda som ridstövlar i TR, vilket gör att du kan tävla msv dressyr i ett par gummiridstövlar, även om du då antagligen kommer att ses som något av en 'kuf' ;).
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 012
Senast: Fraegd
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter ett par nya ridstövlar. Jag har kollat lite på Alex Boots stövlar, dom som är lackade längst upp då dom är...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Beeboppe
·
Gnägg Vill ventilera något jag funderar och oroar mig en del över Jag har en lång hästbakgrund och har ridit extremt mkt, levt för hästar och...
2
Svar
26
· Visningar
2 814
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Nödvändiga resor?
  • Positiva tråden del 2
  • Masked Singer 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp