Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader.

Detta då jag dumt nog hade skrivit ett inlägg som kunde tolkas som att jag är en korkad idiot (är dock ingen som sagt något i närheten av just det) och då jag har svårt att identifiera mig som korkad idiot så ville jag låta tiden skölja bort eventuella minnen av det jag skrev så gott det gick.

Men samtidigt tycker jag om att skriva här och jag har inte egentligen gjort något fel. Jag vet också precis varför jag agerat som jag gjort. Så skitsamma med allt.

Jag skulle vilja göra något meningsfullt som jag är bra på. Kanske borde hitta på fler visor. Det är så roligt. Okej, jag kanske inte är  direkt bra på det 😅 men tillräckligt för att det ska vara kul.

Jag tror att jag såg en gammal skolkamrat på affären idag. Men vet inte. Jag sa inte hej, tittade bara lite extra. Kanske var hon bara lik tjejen jag tänker på. Och längre?

Det var något annat jag tänkte på, men ögonen går i kors nu så skitsamma med det med.
 

Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader.

Detta då jag dumt nog hade skrivit ett inlägg som kunde tolkas som att jag är en korkad idiot (är dock ingen som sagt något i närheten av just det) och då jag har svårt att identifiera mig som korkad idiot så ville jag låta tiden skölja bort eventuella minnen av det jag skrev så gott det gick.

Men samtidigt tycker jag om att skriva här och jag har inte egentligen gjort något fel. Jag vet också precis varför jag agerat som jag gjort. Så skitsamma med allt.

Jag skulle vilja göra något meningsfullt som jag är bra på. Kanske borde hitta på fler visor. Det är så roligt. Okej, jag kanske inte är  direkt bra på det 😅 men tillräckligt för att det ska vara kul.

Jag tror att jag såg en gammal skolkamrat på affären idag. Men vet inte. Jag sa inte hej, tittade bara lite extra. Kanske var hon bara lik tjejen jag tänker på. Och längre?

Det var något annat jag tänkte på, men ögonen går i kors nu så skitsamma med det med.
Åh, det har hänt mig ett antal gånger att jag efter att jag publicerat något kommit på att det jag skrev kanske inte var så genomtänkt, och antagligen får mig att framstå som korkad. Men, då får det vara så, det blir helt enkelt lite tokigt ibland om man skriver innan man riktigt tänkt klart :)
 
Vem har inte skrivit utan att tänka efter. Jag säger ofta saker som får mig att låta fullständigt blåst. Och det är jag ju inte. Det går bara lite fort ibland när jag tänker.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: SiZo
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 486
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
485
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp