Gravid direkt på nytt jobb?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravid direkt på nytt jobb?

Tack, *sniff* känner mig mer än lovligt gråtmild. :-(

Jag har så mycket att göra nu under hösten, saker som jag inte kan lägga åt sidan. Just nu vet jag inte om jag kommer att klara allt. Ångest!
 
Sv: Gravid direkt på nytt jobb?

Jag bytte jobb i slutet av September och blev gravid i januari. Det kändes visserligen lite fånigt att bli gravid så fort (?) men vad fasen, ibland måste man ju tänka på sig själv. Och dessutom kommer man ju tillbaka sen. Och dessutom är ju graviditeten 9 månader så man hinner jobba ganska länge i alla fall (fast jag måste erkänna att det känns rätt skönt att jag inte blev gravid helt direkt).
 
Sv: Gravid direkt på nytt jobb?

Jag är för tf arbetslös och söker jobb som en liten iller, men blir mer och mer barnsugen för varje dag men det är nog bäst att hålla sig i skinnet tills man fått jobb iaf....
Men jättestort grattis!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
732
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 831
Senast: Mabuse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 407
Senast: Nixehen
·
  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
591
Senast: Cosinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp