Griffin tråd IGEN..

E

Ensam

Har sökt ihjäl mig här vad det gäller Griffins bom vidder.Och bara fått fram mängder av olika alt. på denna bom... Är det någon som vet säkert vad den vida bommen gällande Griffin allround HB är?
 
Om du går in på thorowgoods hemsida så kan du hämta en mankmall och sedan kan du mäta din häst och kolla med mallen då ser du vilken bomvidd som passar din häst. Den är väldigt enkel att göra och det finns berskrivning med.
 
Hej! Tack för ditt svar.. Jag vet graderna på min häst men vill veta graderna på allround HB bommen mer exakt..
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har efter mycket efterforskningar kommit fram till att en lippo fazzino skulle kunna passa på min häst men nu till problemet. Jag...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: Litiabelle
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Barret
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 273
Senast: hollypolly
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp