Bukefalos 28 år!

Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

LadyCovergirl

Trådstartare
Jag har bokat biljetter via Ticnets telefonservice. Ska betalas vid uthämtning och uthämtning ska ske senast imorgon. Eftersom jag jobbar till 19 så tänkte jag be en kompis hämta ut biljetterna istället.
Han får med sig bokningsnummer, mitt körkort och mitt VISA-kort. Kan de neka honom att hämta ut biljetterna? (Är det så får jag skriva en fullmakt men jag slipper gärna pilla med det nu.)
 
Sv: Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

När jag har hämtat ut biljetter så har det räckt med bokningsnummer. Har aldrig behövt visa leg eller nåt sånt
 
Sv: Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

Bokningsnr räcker, sedan kan det ju vara en annan historia att betala med ett kort som inte är det egna. Där kan man bli av med kortet.
 
Sv: Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

Säger som Lovisaeleonora, skicka med bokningsnummer och kontanter!!!
 
Sv: Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

Jag vill inte plocka ut flera tusen kronor i kontanter så han fick med sig VISA-kort, körkort och dessutom en fullmakt. Jag har dock varit instängd i fängelset hela dagen så jag vet inte hur det har gått, väntar med spänning!
 
Sv: Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

Det är faktiskt väldigt nära sanningen :p Iofs kan jag ju, till skillnad från de intagna, gå ut därifrån men inte annat än på lunchen. I övrigt får jag vackert stanna i huset :D
 
Sv: Hämta ut biljetter hos Ticnet-ombud

Kan passa på att uppdatera om hur det gick. Att hämta ut biljetterna var inga som helst problem. Däremot var det mycket problem när adressen som fanns på Ticnets hemsida inte alls stämde. Den adressen hörde till en salladsbar och där fanns definitivt inga biljetter. Han hittade rätt så småningom men kom 30 minuter försent till jobbet :o
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 806
Senast: alazzi
·
Samhälle Ska prova hålla mig kort. Jag och sambon hade presentkort på ett närliggande hotell så vi bestämde oss för att boka in det hotellet...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 413
Senast: Is
·
Äldre Kanske onödig tråd, men måste få lite lugn i själen. Mår dåligt över att ta konflikter med folk som jag tycker bra om. Har vansinniga...
Svar
5
· Visningar
1 255
Senast: gulan
·
Äldre Jag skulle egentligen ha flyttat i onsdags och adressändrade därmed och beställde eftersändning fr.o.m. onsdag (1/10). Nu hade dock den...
Svar
4
· Visningar
1 504
Senast: DeadSerious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp