här e en f.d svensk mästare...

A

Amia

HÄR har ni henne, inte ryttaren utan fuxen som e närmast!! hon har varit med i svenska landslaget i distans!!! :banana:
 
F.d. svensk mästare?
Jag minns inte att Harmonie har vunnit SM? Vilket år skulle det vara?
Animusz vann SM med Ingrid Boström 1996.
// Linda
 
Kul att ha en kändis till häst :)Nu för tiden är Animusz pensioner hos mig och vi tar dagen som den kommer...lite dressyr,lite i skogen osv...han är en hejjare på de låga terräng hindren i skogen :)
 
det vet jag inte men det e nårra år sedan.. uupps inte svensk mästare hon har varit med i svenska landslaget!!
 
Tror han hyllades på Skånsta Ryttare (Åkersberga) på deras julshow -00 samtidigt som jag vann KM i dressyr på ponny. Är inte säker men han tävlade väl för Skånsta? :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter 2022 korades Sara Henriksson till svensk mästare i distansritt. I helgen var det dags igen, när hon red hem SM-titeln med sin Woo Boo...
Svar
0
· Visningar
76
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Wermlands Körsällskap arrangerade i helgen SM i sportkörning för par- och enbetsekipage hos Kils Hästcenter, där sju nya svenska mästare...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad har SM i hästfotografi nyligen avgjorts, där medaljer delades ut i fyra kategorier. Intresset för årets mästerskap...
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blev ombytta roller på pallen när de unga ryttarna gjorde upp i helgens fälttävlans-SM i Össjö. Ny YR-mästare är Amanda Andersson...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp