Bukefalos 28 år!

Håll andan... o DRAAA!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite skillnad på lite o väl åtdragen korsett, bilringarna försvann och jag känner mig som på den gamla Pettersbergstiden då vi ryttare skulle sitta i sadlarna som om vi hade en kratta under jackan o räta på ryggen. (dåvarande ridinstruktör; Lena Ström fd Eliasson)
 

Nu hänger "volangerna" där de ska igen men jag sitter rak i ryggen ändå än så länge. Det är ju så "den skottsäkra västen" ska funka, som "wake up call". Sen är det träning, träning, träning som gäller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är ganska fascinerande att iaktta hur den här jobbsituationen påverkar mig, och vilken enorm skillnad det är att (ofrivilligt)...
Svar
16
· Visningar
2 738
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 189
Senast: Urigurien
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag kunde tydligen inte hålla mig borta från ridningen ändå. :p Även om jag fick ett infall och blixtruttnade och slutade abrupt på...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp