Hantera knepig situation

Mirre

Trådstartare
Pratade med min ena sons pappa om sonens skolsituation för ett par dagar sedan. Vi var enigt upprörda över saker som sonen blir utsatt för och som skolan skiter i, samtalet var därmed ganska allvarlig och dämpad. Rätt som det är skriver han om någon jäkla dröm han tydligen hade haft, helt orelevant för samtalet. Kort sagt så gick drömmen ut på att jag hade på mig sexiga underkläder och tydligen skulle fotas i dem 🤨O_o Fick en väldligt ingående beskrivning i hur dessa kläder såg ut och vad han tyckte om dem.

Jag blev helt ställd och visste inte vad fasen jag skulle svara, skrev bara att det var en skum dröm. Fick svaret att det var ju ingenting han drömde varje natt, svarade att det var ju tur det och fick svaret att han tyckte ju om den drömmen.

Det är ca 7 år sedan vi gick isär, jag har sambo och är absolut inte itresserad av honom på något sätt. Hade vi inte haft sonen hade jag bett honom fara efter detta. Vi har alltid haft en bra relation runt sonen och jag har verkligen inte sett det som något mer än så. Jag har bra varit tacksam för att vi kunnat lösa saker kring sonen. Inget mer. Hur hanterar jag det här nu? Jag vill inte ha någon osämja med tanke på sonen (han har nog med mobbningen i skolan :( )
 
Pratade med min ena sons pappa om sonens skolsituation för ett par dagar sedan. Vi var enigt upprörda över saker som sonen blir utsatt för och som skolan skiter i, samtalet var därmed ganska allvarlig och dämpad. Rätt som det är skriver han om någon jäkla dröm han tydligen hade haft, helt orelevant för samtalet. Kort sagt så gick drömmen ut på att jag hade på mig sexiga underkläder och tydligen skulle fotas i dem 🤨O_o Fick en väldligt ingående beskrivning i hur dessa kläder såg ut och vad han tyckte om dem.

Jag blev helt ställd och visste inte vad fasen jag skulle svara, skrev bara att det var en skum dröm. Fick svaret att det var ju ingenting han drömde varje natt, svarade att det var ju tur det och fick svaret att han tyckte ju om den drömmen.

Det är ca 7 år sedan vi gick isär, jag har sambo och är absolut inte itresserad av honom på något sätt. Hade vi inte haft sonen hade jag bett honom fara efter detta. Vi har alltid haft en bra relation runt sonen och jag har verkligen inte sett det som något mer än så. Jag har bra varit tacksam för att vi kunnat lösa saker kring sonen. Inget mer. Hur hanterar jag det här nu? Jag vill inte ha någon osämja med tanke på sonen (han har nog med mobbningen i skolan :( )
En del drömmar kan ju hänga sig kvar länge, jag drömde här om natten att jag var jättearg på pappa och det hängde kvar I ett par dagar så jag undvek honom. Ditt ex kanske också hängde kvar I drömmen lite för länge, hade han kanske kvar känslan av ett ni? MSN kan ju faktiskt inte alls rå för vad man drömmer. Sen är det ju kanske minst sagt olämpligt att lufta de tankarna om ni inte har en relation där man är så himla öppenhjärtlig med intima detaljer. Men jag hade i alla fall låtsats som det regnar (om du är okej med det såklart) och varit beredd på att sätta ner foten om det hände igen.
 
Jag svarade inte på det han skrev om att han ryckte om drömmen. Visste inte vad jag skulle svara och det kanske var lika bra det.
Kom ett meddelande dagen efter där han bara frågade om sonens utvecklingssamtal, så inget mer har blivit sagt om det han skrev tidigare.

Absolut att drömmar kan hänga kvar men det betyder ju inte att jag behöver veta det 😫 Det kändes bara fel på alla sätt.
Det var verkligen att gå över gränsen känner jag
 

Liknande trådar

Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 180
Senast: lil-sis
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 542
Senast: Imna
·
Övr. Barn Lite kortfattat : I slutet på 2012 fick jag veta av en lärare på äldsta sonens skola att de skulle göra en orosanmälan till...
Svar
7
· Visningar
2 019
Senast: Meibla
·
Hästhantering Hej på er! Som ny medlem är det här mitt första inlägg och jag hoppas att ni som är kunniga kan komma med goda råd, tankar och åsikter...
2
Svar
30
· Visningar
3 942
Senast: Jakobine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp