Hasten ar konstig bak

Megs

Trådstartare
Nagot har hant med min hast.
det borjade i mandags nar han gjorde ngt konstigt med hoger bak nar jag red, jag tog naturligtvis in honom o kollade over honom. det kandes som om han sparkade upp som de gor om typ en fluga biter dem pa magen (jag satt ju pa honom sa kunde inte se vad han eg gjorde o ingen var dar for att se det)
i ovrigt ar han helt ren i bade skritt o trav. tog iaf in honom o kollade over honom, inga sar, bulor, varme eller likn men han gick fran mig nar jag rorde honom bak o nar jag la handen pa honom precis vid svansroten sa krop han ihop o drog upp ryggen o drog in svansen mellan benen. :confused:
bad ett par andra tjejer att titta pa honom med men de visste inte heller vad det kunde vara. kontaktade min kiro direkt o hon kommer upp senare idag, det var det tidigaste hon kunde. kontaktade ocksa var stallagare som tittade pa hasten igar morse o sa samma sak som jag, ngt ar def inte ratt med honom. stallagaren sa ocksa att hasten hade svettats pa insidan av hoger bak nar han hade gatt med hasten ett par min.

har nagon varit med om nag liknande? jag har som sagt kontaktat min kiro o vantar pa att hon ska komma upp.
jag antar att han rullat o kankse fastnat eller strackt nan muskel eller ngt annat "ur led". :(
 
Sv: Hasten ar konstig bak

Ett litet tips är ju att ta ut vet. först innan kiropraktor ifall det är något fel. Är hästen "bara" skev brukar dom ju inte direkt ha så ont på de sättet. Det är ju inte bra tänkte jag att behandla något man inte vet vad de är riktigt med tanke på att man kan förvärra saker o ting.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 466
Senast: Raderad medlem 120709
·
Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 819
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 991
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Da jag fatt flera privata forfragningar hur saret utvecklar dig tankte jag att det kanske kunde vara interessant for manga har att se...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp