Bukefalos 28 år!

Havandeskapsförgiftning..

Sv: Havandeskapsförgiftning..

Glukos varje gång? Jag tog det en gång. Fick dricka någon sockerlösning(?) och sedan vänta 2 h innan de tog testet. Måste vara tråkigt att sitta och vänta vid varje besök, om det nu är samma test vi tänker på.

Nej vi tänker inte på samma prov. Du menar nog glucosbelastning. Jag får ett stick i fingret precis som när de tar Hb. Jag behöver inte dricka nåt innan.
 
Sv: Havandeskapsförgiftning..

Nej vi tänker inte på samma prov. Du menar nog glucosbelastning. Jag får ett stick i fingret precis som när de tar Hb. Jag behöver inte dricka nåt innan.

Det var glukosbelastning jag menade. Det var den enda "glukostestet" de gjorde på mig.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 801
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
3 008
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Jag är nyfiken! Är det vanligt att man gör det? Ni som sålt - har ni hälsat på hästarna hos nya ägaren? Om inte - skulle ni vilja göra...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 873
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Idag var jag på MVC för att få mitt recept på preventivmedel förnyat. Till att börja med kommer jag in i rummet, tar i hand med...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 315
Senast: dramatik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp