G

Gullegrisen

Kan hästar hicka? Om fallet är så. så kan min det. Aldrig hört talas om det så ville fråga ^^ om någon vet !
 
Sv: Hicka?

Det kan de! Eller, jag har iaf träffat på en som hickade när han blev nervös. Speciellt när han knoppades.
 
Sv: Hicka?

Har själv skrivit en liknande tråd. Min tävlingshäst som jag haft i 7 år, jag har faktiskt hört henne hicka 3-4 gånger och då har hon hållt på i ett par minuter varje gång, det låter jättegulligt! Första gången blev jag lite skraj & trodde hon satt nåt i halsen... men så var ju alltså inte fallet :D
 
Sv: Hicka?

min han hickar rätt ofta, eller det är till å från :P rätt tokigt, tycker synd om han :D haha
 

Liknande trådar

Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
686
  • Artikel
Hästnyheter Hört talas om Tjörn tidigare? I hästsammanhang? Annars är det värt att lystra nu för på Tjörn finns flera framgångsrika ryttare. Tre av...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 176
Träning igår var jag (som åhörare) på clinic med John Ricketts. Jag hade innan hört avsnittet av Ridpodden där han medverkar och tyckte det lät...
2
Svar
31
· Visningar
5 028
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp