G

Gullegrisen

Kan hästar hicka? Om fallet är så. så kan min det. Aldrig hört talas om det så ville fråga ^^ om någon vet !
 
Sv: Hicka?

Det kan de! Eller, jag har iaf träffat på en som hickade när han blev nervös. Speciellt när han knoppades.
 
Sv: Hicka?

Har själv skrivit en liknande tråd. Min tävlingshäst som jag haft i 7 år, jag har faktiskt hört henne hicka 3-4 gånger och då har hon hållt på i ett par minuter varje gång, det låter jättegulligt! Första gången blev jag lite skraj & trodde hon satt nåt i halsen... men så var ju alltså inte fallet :D
 
Sv: Hicka?

min han hickar rätt ofta, eller det är till å från :P rätt tokigt, tycker synd om han :D haha
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hästbranschens centralorganisation Finska Hippos vd fick en anmälan om hästarnas behandling vid Ypäjäs hästinstitut, men fallet utreddes...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
686
Ekonomi & Juridik Hej! Jag söker information om fallet (målnummer eller någon som vet något om detta) på en kvinna i Essunga kommun, skaraborgs län. Hon...
Svar
13
· Visningar
1 835
Senast: corzette
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
1 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp