Bukefalos 28 år!

”Hingsten är ärligt köpt”

Fast det var väl ingen som anklagade köparen för oärlighet. Som jag förstår det var det auktionsförättaren som blev anklagad.

Visst skulle man kunna dra det så långt i tankarna att det skulle eventuellt kunna ligga något konspiratoriskt bakom men den tanken hade iallfall inte jag förrän detta uttalande gjordes. Hade man ens budat SÅ högt då?
 
Fast det var väl ingen som anklagade köparen för oärlighet. Som jag förstår det var det auktionsförättaren som blev anklagad.

Visst skulle man kunna dra det så långt i tankarna att det skulle eventuellt kunna ligga något konspiratoriskt bakom men den tanken hade iallfall inte jag förrän detta uttalande gjordes. Hade man ens budat SÅ högt då?
Håller helt med,
klart den är ärligt köpt. Klubban hamnade ju på köparen så såklart blir det ärligt och rätt för dom då.
Det handlar ju inte om köparen öht.

Ska bli intressant att se vart det leder!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Hingstar och show i världsklass utlovas när radarparet Paul Schockemöhle och Andreas Helgstrand på måndagskvällen radar upp 40 av...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I helgen gick en ung stjärnhingst under klubban i tyska Verden. Men frågan är vad som hände vid budgivningen. "Vårt bud ignorerades...
Svar
0
· Visningar
800
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I november blev Paul Schockemöhle och Andreas Helgstrand upprörda över hur en auktionsförättare hanterade deras bud vid en auktion i...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Andreas Helgstrand och Paul Schockemöhle har just offentliggjort sitt samarbete och har redan slagit på stort. Efter en budduell mot...
Svar
0
· Visningar
823
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp