Hjälp,kan inte installera flash player!

wrangler

Trådstartare
Jag har efter datorbyte problem med att se filmer,tex på youtube. Rättare sagt, det är omöjligt.

Jag har försökt installera Adobe Flash Player flera gånger, och får inga indikationer på att det inte skulle fungera,förutom att programmet sedan inte finns i programlistan, och att det fortfarande inte går att se på videos...

Sambons dotter har installerat en annan webläsare, Mozilla Firefox och jag har således nu två webläsare på datorn (även Internet Explorer) Kan detta orsaka problem?

Jag har ändrat säkerhets nivå och kollat så att båda läsarna är inställda på java osv.... Är urdålig på det här med datorer men tycker jag har gjort allt som står i supporten och felsökningen osv...

Kör med Windows XP om det har någon betydelse.

Vad gör jag för fel?!?!
 
Sv: Hjälp,kan inte installera flash player!

Jag kan inte heller installera Flash. Har inte gjort några ändringar på datorn, men helt plötsligt kan jag inte se filmer och uppmanas att installera Flash. Gör detta och det står att installationen lyckats, men sen finns det ändå inte på datorn. Mycket mysko...
 
Sv: Hjälp,kan inte installera flash player!

Vilken webbläsare har du försökt installera Flash med?
Jag har märkt att det har en tendens att inte fungera med Firefox, så prova genom IE?
 
Sv: Hjälp,kan inte installera flash player!

Skam den som ger sig! Idag har jag lyckats efter otaliga fruktlösa försök! Jag hittade en betaversion av Flash 10 som jag installerade. Innan man gjorde det fanns det ett avinstalleringsprogram och när jag körde det tog det bort gamla Flash från min dator. Var detta låg gömt begriper jag inte, för jag har aldrig kunnat se det någonstans, men nu är det borta och Flash 10 funkar!
 
Sv: Hjälp,kan inte installera flash player!

För mig funkar det inte heller med firefox, men däremot med explorer
 
Sv: Hjälp,kan inte installera flash player!

Samma Problem här jag kan inte se på youtube men jag kan se på andra sider jag anvender IE men har även FF men funkar inte där heller kollade vad jag ahde för verision av adobe flash player stod att jag hade 9.124 nonting tror jag men jag kommer inte i håg när felet flev o har kollat programet fins på lägg/ ta bort program på kontrol panelen o jag har vat inne i mappen på c:/windows/system32/micromedia/flash o upp daterat filerna där inne o det står på dom att det är verision 9.124 eller not. vad kan det var det kens som det är not som blockar det eller not javascript är i gång non som vet vad det kan vara för fel på skiten blir lessen på det :'(
 

Liknande trådar

S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp