Bukefalos 28 år!

Hjälp med 70 års present

Mirre

Trådstartare
Min kära mor fyller 70, dagen efter mors dag. Har verkligen ingen aning om vad jag ska ge tantaluringen. Hon spenderar.sina dagar med att hålla på med någon karaokeapp på telefonen, titta på olika konspirationsteorier på youtube och ja ungefär så. Inte så mycket med andra ord, tror stenhårt på änglar, andar och sådana saker.

Vad tusan ska jag ge i present?
 
Min kära mor fyller 70, dagen efter mors dag. Har verkligen ingen aning om vad jag ska ge tantaluringen. Hon spenderar.sina dagar med att hålla på med någon karaokeapp på telefonen, titta på olika konspirationsteorier på youtube och ja ungefär så. Inte så mycket med andra ord, tror stenhårt på änglar, andar och sådana saker.

Vad tusan ska jag ge i present?
En weekend i någon trevlig stad tillsammans? Hotell, mat och kanske ngt mer? Ngt sevärt?
Spahelg tillsammans?
Någon fin porslin eller glasängel?
Är hon nöjd med telefonen hon har? Annars kan ju det vara en grej.
 
Min kära mor fyller 70, dagen efter mors dag. Har verkligen ingen aning om vad jag ska ge tantaluringen. Hon spenderar.sina dagar med att hålla på med någon karaokeapp på telefonen, titta på olika konspirationsteorier på youtube och ja ungefär så. Inte så mycket med andra ord, tror stenhårt på änglar, andar och sådana saker.

Vad tusan ska jag ge i present?
När pappa fyllde 70 fick han en burk med 365 lappar om vad jag älskade med honom och saker jag uppskattade att han lärt mig etc. Han öppnade en lapp varje dag till frukost sen och kallade lapparna hans lyckopiller. Det var bästa presenten han fått.
Han har ju liksom vad han behöver i pengar, saker etc och han är aktiv och gör redan mkt saker/upplever saker.

Nu till julklapp gjorde jag en massa matlådor med hans favoriträtter IOM att han och hans sambo hatar(!) att laga mat. Det var mkt uppskattat!
De fick också lite recept på maten och kunde sen laga själva om de ville.
Jag gjorde lite pressgurka, vinägrett etc också till.

Såna presenter som fortsätter visa omtanke etc fler dagar känns fint tycker jag som nu bor 1,5 h bort.
Kanske kan vara ngt?
 
Min kära mor fyller 70, dagen efter mors dag. Har verkligen ingen aning om vad jag ska ge tantaluringen. Hon spenderar.sina dagar med att hålla på med någon karaokeapp på telefonen, titta på olika konspirationsteorier på youtube och ja ungefär så. Inte så mycket med andra ord, tror stenhårt på änglar, andar och sådana saker.

Vad tusan ska jag ge i present?
Vi åkte iväg med morsan till IKEAmuseet,övernattning på hotell och sen till en bilkyrkogård.

Det måste gå att hitta nån rolig upplevelse om hon gillar "flum" typ nån kväll hos nån med kristaller, seans eller liknade?
 
Tycker hon om kristaller och liknande? En väl genomtänkt liten samling att ha runtom i huset kan betyda mycket för rätt person. :)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 170
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 382
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 438
Senast: Calmiche
·
Relationer Vänner och ett socialt liv mår vi ju alla bättre av, men kanske möjligtvis på lite olika sätt beroende på vem vi är tänker jag. Jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 763
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp