Bukefalos 28 år!

Hjälp med kaninungar!

H

hhejlollo

Hej! Den 1/8-12 fick min hona hela 8 ungar! Alla verkade må bra och jag lät dom vara. Jag kollade till dom dagen efter och alla levde men tre stycken har halkat efter viktmässigt och jag har försökt ha mamman i knäet och dia dom tre minstingarna och två verkar få i sig någorlunda men den tredje får knappt i sig något!

Mamman verkar ju åtminstonde ha lite mjölk men vad kan jag göra för att hjälpa dom tre minsta?! Stödmata? Men med vad? Hur får jag dom att dricka de? Jag ger inte upp dessa tre utan att veta att jag gjort allt för att hjälpa dom så snälla hjälp mig!!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 747
Senast: tott
·
Hundhälsa Jag har en Papillon tik på snart 12 år, hon har haft en del otur och behövt opereras 5ggr. Vi har verkligen gjort allt för henne, hennes...
Svar
17
· Visningar
2 095
Senast: Milosari
·
Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 091
Senast: Moa092
·
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 250
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Shop to you drop, del 4
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp