Bukefalos 28 år!

Hjälp med könsbestämning?

Krystalline

Trådstartare
Hej!

Kan ni se vad de här kattungarna har för kön?

_____by_lamirage-d416p5y.jpg


________by_lamirage-d416pc3.jpg


De är ca 7 veckor gamla :)

Tack på förhand!
 
Sv: Hjälp med könsbestämning?

Den nedersta är till 99% hona men den översta ser oxå ut som hona men var lite svårt att se:)
 
Sv: Hjälp med könsbestämning?

Svar till alla:
Tack så mycket för hjälpen, då utgår jag ifrån att de är små tjejer tills vidare :)
 
Sv: Hjälp med könsbestämning?

Bra hjälp när man är osäker. gå in på göteborgs katthjälps sida, där finns det en beskrivning under fliken "hittat/matar katt?"
 
Sv: Hjälp med könsbestämning?

Tvåan är säkerligen en hona, men ettan kan vara en hane. Fukta pälsen där bak med lite vatten och jämför ettan med tvåan. Om de ser likadana ut är båda honor, ser de olika ut är ettan en hane. På hanar kan man även se pungen och är allt som det ska kan man även känna små, små, små kulor.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Joel
·
Samhälle Alltså vad har vi egentligen begreppet "juridiskt kön" till? Det finns väl ingenting juridiskt som idag är knutet till just könet...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
8 337
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
576
Senast: Gimlan
·
Övr. Katt Hej! Vi köpte en kattunge igår som säljarna sa var en hona, men när vi (amatörer) kollar så tycker vi att det ser ut som en hane. Finns...
Svar
7
· Visningar
1 420
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp