Bukefalos 28 år!

Hjälp! Vi firar 10år tillsammans..

Bulldoozer

Trådstartare
Jahopp, det närmar sig med stormsteg.. Nästa helg så är det 10år sen jag och maken blev ihop, tre år sen vi gifte oss (man är ju smart och gifter sig "rätt" datum så slipper man hålla reda på flera :) ). Känns som om man borde fira på nåt sätt men fantasilös som jag är så har jag fortfarande inte tänkt ut nåt. Hjälp buke!!

Önskemål:
Billigt (helst under 5000 men ju billigare desto bättre)
Gärna övernattning
Trevligt

Maken gillar inte kryssningar (blir sjösjuk) och slipper nog gärna hästrelaterade aktiviteter, däremot nåt med träning, spa osv skulle han inte ledsen över. Vi bor i 08 området men en längre tripp för att hamna nånstans där det trevligt är inte fel men låt oss hålla oss till mellansverige.

Det känns som om jag skulle vilja ge honom nåt fint också men jag har ingen aning om vad..
 
Grattis =)
Jag skulle nog gå in på typ liveit och kolla upp 2 aktiviteter. En som är orienterad mot dig och en som är orienterad mot honom.
Avsluta på en fin resturang. Och typ bröllops sviten på ett hotell med jacussi champange och jordgubbar kanske?
 
Det är väl inte bara ditt ansvar att tänka ut något? Om du inte tänkt göra en total surprisegrej planerar ni väl ert firande tillsammans.
 
Nej, vi vill fira tillsammans och inte med aktiviteter på skilda håll, vi träffas ju knappt nu som det är känns det som. Nej, ingen surprise hade gärna gjort det om man kommit på nåt tidigare. Vi kollar tillsammans men jag tänkte att det kanske var nån här som varit på nåt mysigt ställe. Vi var på spa & fitness resa i somras men det var inte alls som förväntat då hela stället kryllade av småbarn o barnfamiljer och vi hade tänkt att det skulle vara liksom lugn och ro typ och inte massa ungar som sprang runt hej vilt och superstressade föräldrar. Det ser ju alltid bra ut när man kollar runt på sidor och så men man vet ju inte hur det är förrän man är där.

Vi var på yasuragii förra året och det var jätte-bra och avkopplande, så hittar vi inget annat trevligt så lutar det åt en övernattning där igen.
 
Bara lite förtydligande. Menade inte att ni skulle göra dem åtskillt utan göra dem tillsammans. 2 olika aktiviteter. en som är mer orenterad. Mot den enas intressen och en som är mot den andras. Och har ni exakt samma intressen och val av fritids sysslor så kan ni välja 2 ni båda är intresserade av eller bara en.
 
Många span har öppet för familjer och barn vissa tider
under skolloven. Så det kan vara fiffigt att inte boka sådant just under de veckorna.
 
Jaha, jag fattade inte :P ursäkta Lotheb, det enda som vi inte har gemensamt i intressezonen är hästeriet även om maken kan tycka att det helt okej att hänga med ibland på en körtur och så och han förstår varför jag och dottern tycker att det kul. Ska kolla in liveit då
 
Hittar whiskeyprovning som kan vara kul men hittar liksom inte var det hålls, när och vilken tid? Vi hade ju gärna gått på öl & whiskeymässan men var uppbokade när det hölls för nån vecka sen.
 
Jag har varit på Nynäs havsbad flera gånger. Väldigt trevligt, mycket bra restaurang och inga barn i spa-området.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp